Українська Russian
0
0 товар(ів) 0.00грн.
Кошик

У кошику порожньо!

Ми працюємо: ПН - ЧТ 08:00 - 17:00, ПТ 08:00 - 16:00
Замовити дзвінок
Заказ звонка
* поля обов`язкові до заповнення

Гарантія та умови повернення

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
  • Збережено комлектацію товару, ярлики, пломби, інструкції і заводське маркування.
  • Пред'явлено видаткову  накладну, яка підтверджує факт купівлі товару в нашому підприємстві.
  • Вартість транспортних послуг по поверненню товару оплачується покупцем.
  • Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями.

Увага! До товарів, що не підлягають обміну (поверненню) відповідно до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) відносяться індивідуальні замовлення на вентилятор, згідно вимог замовника, виготовлений з урахуванням особливих креслень.

Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, виявленні дефектів товару на етапі монтажу чи експлуатації покупець повинен скласти Акт рекламації, надати його представнику підприємства та надати можливість проведення експертизи представниками підприємства – виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при видаткової накладної або рахунку – фактури (розрахункового документа) і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • недотримання вимог викладених у паспорті на виріб та гарантійному талоні;
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
  • пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.

Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
  • Збережено комлектацію товару, ярлики, пломби, інструкції і заводське маркування.
  • Пред'явлено видаткову  накладну, яка підтверджує факт купівлі товару в нашому підприємстві.
  • Вартість транспортних послуг по поверненню товару оплачується покупцем.
  • Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями.

Увага! До товарів, що не підлягають обміну (поверненню) відповідно до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) відносяться індивідуальні замовлення на вентилятор, згідно вимог замовника, виготовлений з урахуванням особливих креслень.

Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, виявленні дефектів товару на етапі монтажу чи експлуатації покупець повинен скласти Акт рекламації, надати його представнику підприємства та надати можливість проведення експертизи представниками підприємства – виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при видаткової накладної або рахунку – фактури (розрахункового документа) і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • недотримання вимог викладених у паспорті на виріб та гарантійному талоні;
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
  • пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.

Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.

Гарантії
Таким чином, технічно несправну або неякісну
продукцію наш відділ технічного контролю просто не випустить
з цеху. Але ми знаємо, наскільки цінна Ваша довіра, особливо, якщо
Ви раптом не співпрацювали з нами раніше, і ми ще не знайомі,
тому на всі наші вироби ми надаємо індивідуальний
гарантійний термін. Умови гарантії, а також конкретні гарантійні
зобов'язання Ви можете знайти у паспорті виробу, яким обов'язково
комплектуються всі наші товари. Ми зобов'язуємося усунути будь-які
неполадки (які дуже рідкісні, але теоретично можливі) або ж
замінити виріб за умови дотримання правил транспортування,
установки та експлуатації.
Якщо у Вас залишилися будь-які питання
 з оплати чи доставки або ж Ви просто хочете
поговорити про промислові вентилятори,
наші менеджери будуть раді вас почути:
(05354) 2-04-01; (067) 532-66-60, (050) 482-85-75.